Wednesday, October 22, 2008

Adakah Ia Berakhir disini?



Inikah penghujungnye...Sedar tak sedar dah nak dekat final exam dah. blog untuk kerja Media relation pun dah di setelkan. persoalannya perlukah lepas ni aku bukak lagi blogger.com ni and post ape2 tentang kehidupan dan artikel yang ade tentang dunia dan sukan mase kini. NI penghujungnyeke? abes dah ke?emm..Jawapannye...heheh komfem lah aku continue..aku suke mengarut so dlm blog aku ni macam2 bende karut akan aku taruk..hehe..selen dari tu kalau ader info paper boley jugak letak dalam blog ni.

so..satu lagi yang aku nak tekan disini adalah kepada member2 klas dan juga yang bukan kelas yang bace blog aku ni jangan ar abes subjek media ni ilang trus dari buat blog..bende ni interesting..kalau manfaatkan leklok la..jangan biar web ni tebiar sampai jadi betol2 web (SAWANG). Dasri sambung konyer blog das! josey and azli ko pon samer! haa yao ko pon sama yao jangan ilang jer..dan yang lain2 semua ah...

akhir kata..tak terkata apa...babai.....EDYosa..

No comments: