Sunday, February 1, 2009

Arau 2003-2006

Abes je SPM cikgu shidi terus rekemen aku masuk sportscience kat uitm..de ckp "ko nye result ni ok ni apply sportrec ni"...aku yg mase tu taktaupon ape mksud sportrec tu mengiya kan je ckp cikgu merangkap coach rugby aku kat skolah dulu..member2 pon sapot dgn kate2 yg same..aku sedikit teruje mase tu sebab nak mengikut jejak cikgu shidi..

aku kerja kjp b4 sambung study..dpt la duit poket sikit..tau2 dpt pglln masuk uitm..melompat gak aku..kemana aku? ke Arau Perlis indera Kayangan

kalau nak di ceritekan pengalaman aku kat campus Arau ni memang byk..macam bende aku buat...dan yang aku tak buat pon ade..kat situ lah aku jumpe kawan2 yang still lagi ngan aku sekarang...zam, yan, kikil, adif. japo, wan dan yg lain2 ramai lagi...bound kat Arau memang kuat..wat bende sama...makn same.. main same..mandi same..tidur same..sume lah same..asgmt same2 (copy paste)haha...kalau nak berak je pegi tandas lain2..tu pon dilua pengthuan aku tak tau la..hahah...

kisah cabaran Arau, Blog resak bergelap, dikejar lembaga hitam bernama rahim, interpart yg diboikot, tragedy new year, kuru kuru chupy home made video, hilang ditengah malam, macam2 lagi lah...

pendek kate kalau kau tak blaja kat sana dulu mmg aku taktau aku kemane skrg ni..mungkin lain perjalanan idup aku..mungkin aku dah jadi seorang pilot ataupon kontraktor klas F..hahah..

so..now i am in shah alam...i have to survive by my self..but still have my friends around me..and lebih lebih lagi my Love onE..for all my friends jgn lupa dari mana kita dtg..ingat dri mane kte come from...culture shock skit2 tu ok LAH but dont too much...peace~


4 comments:

adifDAS said...

arau the best..
shah alam sux
wish we have the experince like b4
miz all the hapiness there
huhuhu

keep it up bro
we alwiz by ur side
peace..

Anonymous said...

eddy i pun tak suke sgt laa uitm shah alam ni..everyone seems to be so fucking snobbish sometimes. Out of nothing they have..

kontanG said...

nwy bkn shah alam tu suck..tpi envi n life kt sini yg cam haram jadah...humm...

adleen said...

really luv ARAU...
really miss ARAU..
huhuhuhu...
seriushit...aku rindu sgt kt korg..walau pon korg cm tenuk perangai masing2...tp tetap de best..
hope that we can gather 2gether..
wish u all de best..
for u eddy..igt2 kt aku yg paling jawuh nih!!!
wawwawawawaw...nk sekelas ngan korg....