Saturday, January 10, 2009

youth2009


Entertainment, Art, Fashion dan macam2 lagi la..tulah YOUTH'09. satu event terbesar di Malaysia yang melibatkan aktiviti yang golongan2 remaje belia suke..pagi tadi aku bagun agak awal sebab nak anta barang dekat Gadisku kat ppum..lepas jumaat aku pekene nasik kat depan rumah dulu sebab nanti samapi KL aku tak tau nak makn katner..so aku amek lah kesempatan makan kenyang n murah kat sakalm ni..

sesampai kat ppum pagi yang terang kini sudah gelap..awan dah macam nak itam..adoii...camne ni ujan jap g..lejut la koi kejap lagi..(bicara aku dalam loghat pahang). lepas bagi barang kat Gadis aku shoot terus g pwtc. yarn dah tunggu kat sane..lame lak tu..em tak pe la sesambil tu ley ar die ngiratkan sorang due amoy shantek utk aku haha.

b4 g pwtc aku singgah ke DBKL (dewan bandaraya korup lebih) bayor saman parking..ilang rm50..adehh...sampai ke pwtc aku jumpe yarn lepak2 menikmati battle of the band..bley tahan gak la dak2 ni..silap tak cukup korum jer tadi kalo tak kteorg dah masuk dah xpax band vote tdi..byk gak la bende yang best nyer kat dlm td..mayb sebab arini ari 1st and ari org bekerje tak ramai ngat la yg dtg..booth2 die pon bley thn menarik dan yang paling menarik nyer tdi aku jumpe ngan marsha...owh marsha tidur mimpi kamu la malam ni..hahaha

kul 7 aku grak balik makn kat kg baru..giler tak best langsung citer aku tuk arini..mintak2 la esok lagi bermanfaat..hahaha...caloshhh

No comments: