Sunday, January 18, 2009

3:22 am

Jam da koi 3:22 pg..asal mate ni tak mau2 lekat lagi...petang td aku bantai tdo sampai magrib...x sedo2...emm..pastu ape yg aku wat malm td..lepak hakim tgk bolton v manu..glory2 man u menang 0-1...top of the league now..hahah...balik layan ps dulu ngan yarn...siut je yarn satu game die bantai aku 10-1...xpe2...

assgmnt byk lagik nih...ade la aku da cri skit..tp maseh blurr...dgn nak wat research lagik nih...tajuk ape yg aku nak buat?? sape aku nak pilih jd supervisor aku ni? kat mane aku nak praktikel sem depan? bile gaji aku nak masok ni?(lambat punyer HQ) bile zionis nak hancor ni? adakah pak mail yg berbini 3 dah ade calon yg ke 4? mak leha jiran aku da bersalin ke belom ni?semua ni bermain di pikiran aku....aku rase sebab tu aku tak ley tdo...byk ngat pk..

harap esok lebih baik dari arini...

amin....

No comments: