Thursday, January 8, 2009

terlalu lama

assalamualaikum.

Dah lame aku tak merajin kan diri tuk post blog kat edy n tauladan nih. start dari abes sem abes media relation sem lepas aku gagah la lgi nak post satu dua blog. 2009 da start dah dah berlalu da 2008 yang dikate kan taun ong bagi org2 yang ong. tapi bagi aku 2008 palit pengalaman suke duke yg aku ase tak bape la best nyer taun lepas. tu dari segi situ,,(sape ek slalu ckp camni) hehehe.

taun ni takde azam pon aku wat sebab aku lagi suke berazam arini and esok azam aku dah tertunai. kire macam touch and go la x pon macam pull and push takpon macam macam lah..haha...aku harap sem ni lagi bagus dari sem lepas yg mane aku nyer result takde ar teruk n takde la bagus sgt..(npe asik tgh2 ek takde pendirian betol lah pointer aku nih)

tpi yg pasti nyer sem ni hajat aku nak ke sabah sebab tu la satu2 nyer negeri aku tak g lagi lam malaysia ni. eh ade satu lagi..melaka..wat the !@!# melake aku tak g lagi?? jahil sejarah ketamadunan betol..

dan stu lagi yang pasti aku akan merajin kan diri nak mengupdate blog2 aku ni..kepada rakan2 yang lalu lalang kat page aku ni sile2 la komen..2 jelah..

wasalm

No comments: