Tuesday, May 26, 2009

Tahun Yang Berulang..


Sekali aku bace tajuk post ni macam lagu new boyz pon ade bunyinyer..macam name kampung aku pon ade jugak bunyinyer..Today...this DAY..hari ini...adalah hari sambutan ulang tahun aku dan 'KAMU'. This 2 years jugak banyak time gumbira dan LiKU LuKA HiDUp (cam pnah dengar name ni) bersama.

 i want to say that...'I Love You so much Nurul Hidaya' and i will never let u go. U are the first and last for me..U are my true love...and i hope this relationship wil go on till for ever..Insyaallah...

last night just do a simple celeb at putrajaya..watching movie...karaoke (lagu hujan pun da ade karaoke)...dinner. Not to much celeb because my money also not to much...hehe...but i am happy with her last night...yah..last nite...

mari kita berbueno....this is the song  i talk about~

-SUTS-
lyric by eddy
song by eddy

selamat ulang tahun sayang...
ucapan aku kepadamu...
tahun tahun silih berganti...
tapi kamu sabar menanti...


gengam erat tangan basah ku...
biar sampai kita bersatu...
tunggu bahagia kita disana..
kejora cinta berputik jua..


selamat ulang tahun sayang...
kan ku kemudimu sampai ke bintang..
semoga kaseh mencurah..
sampai nanti cinta ku datang

6 comments:

adifDAS said...

waaaahhh
romantik nye eddy ni
neaaahh

may last forever bro

kontanG said...

thanks~

raje anisah omar said...

so sewitt ;)
Tuhan tu Maha Adil..
may Allah bless u two~

Shuhainizam said...

pehal ko bro? tachink abess...

saYa said...

eddy, so sweet...hurm..best nye..
may Allah bless both of u...
hepi owez..

kontanG said...

ANAK RAJA- tenkiu2...amin....

kezen ku syg- jiwe jiwe khalid jiwe...hahah