Friday, October 2, 2009

Finish Oledi....

hye bloggers..

"thanks E.Auzani 4 ur support and knowledge that u gave to us all this 3 month we was here...thank you so much..."

Bait-bait ayat kat atas adalah ayat terakhir sebelom aku meninggalkan Royal Lake Club. 3 bulan aku kat sana...sudah abes...sekarang mase utk aku update data Questionaire dan setelkan akunyer thesis...best-best...

kerja -aku tengah mencari kerja..tgh apply..dan tgu jawapan...kalau ade rezeki adelah...kalau takde usaha lagi...cume cepat ngan lambat jer..ape yang penting usaha...doa..hospital tawakkal....

nak abes blaja - yesss...tahun2 aku idup diatas bumi ni x abes2 dgn blaja..sampai tue pon kene blaja...skrg aku nak tukar status sebagai bekerja...so hari raya yang akan datang aku ade jawapan utk orh yang tanyer aku "ko keje kat maner sekarang ni?" tapi aku x de jawapan utk sape2 yang tanyer aku soklan ni "Biler Nak Kawen??"...soklan tu sensitip sebenarnye yerr utk org yang baru abes blaja dan x de keje lagi ye anak2..hahaha

kepada kawan2 sepejuangan - semoga kite sume berjaya kelak dgn idup masing2 dan thesis masing2 di approve dengan selamat....hopefully....

Peace~

oh ade lagi satu ayat last kan ex boss aku..."harap2 elaun kami bulan ni dpat la yer...hehe...pokai da ni". maklum balas positif "nanti 6hb sy kol awk utk elaun bulan ni."(sambil boss aku tesengih kucing...comeyy aa tuhh!! haha....) yeshhh...yeshhh..bleh baya saman....

peace~

3 comments:

adifDAS said...

huhuhuh
dpt elaun blanje aku erk


hmm gud luck to u bro..
may ur dream come true
:)

hizjah shaari said...

haha..kawen nnt jempot kte k..kte nk nyanyi..asek ko je nyanyi..hhaahhaa..lantak org kenduri ngumpat kte nnt..

kontanG said...

hehe..bleh bunde nyanyi lagu agnes monika eh....heheh