Wednesday, March 25, 2009

Semalam Aku Bicara

Semalam aku bicara..
bicara tentang masa depan...
banyak sungguh di fikirkan...
banyak sungguh di resahkan..

Semalam aku bicara..
aku bukan mahu selindung..
aku bukan mahu lari...
tapi kekadang..aku mengerti..
siapa diri ini....

Semalam aku bicara..
kamu..aku...kita...nanti...
satu hari jikalau jadi akan terjadi...
bukan maksud ku utk mengelak
tetapi ku takut akan merana kelak...

Semalam aku bicara..
bukan janji tpi takdir..
bukan bunyi tpi nasib....
aku masih disini...
disini masih mencari cari...
cahaya dan sinar
membawa kejalan itu..

yang semalam itu aku bicara...
maafkan berkata-kata kosong tanpa hala tuju..
sekadar melepas yg ada di kotak hati...
sampai kini aku masih rasai.......

.............................................................................................................................................................